תקנות הפרטיות של האיחוד האירופאי GDPR


 

הקווים המנחים החדשים אותם מכתיב האיחוד האירופי מביאים איתם חדשות טובות לגולשים ברשת.
מנגד, לעסקים המחזיקים במאגרי הלקוחות? לא כל כך.
ה-GDPR, או בשמו המלא - General Data Protection Regulation (החקיקה הכללית להגנת מידע)
הינו הקו המנחה החדש שיכנס לתוקף בקנה מידה בין-לאומי בסוף החודש.

בגדול – מחמירים את רף השמירה על הפרטיות של הגולשים,
מה שעלול לדרוש תשומת לב נוספת מכל עסק שמחזיק במאגר לקוחות,
או עושה שימוש באחד כזה (עסקים שמפרסמים דרך פייסבוק וגוגל לדוגמא) .

בפרקטיקה – נדרשת הוצאה לפועל של מספר צעדים:
ביניהם הטמעת מערכות חזקות לניהול זהויות ומתן תשומת לב רבה יותר
לשמירה על מאגר הלקוחות ואבטחת המידע.

בכדי למנוע סיבוכים וענישות – ביניהן קנסות בגובה של עד 85,000 שקלים חשוב להגיע מוכנים:
בין הדרישות יחויבו עסקים וגופים שונים המחזיקים במאגרי לקוחות
לדווח על כל פריצה או כשל באבטחת המידע (מה שיגרור התייחסות חיצונית)
ואף יהיו מוכרחים לספק היענות מידית לדרישות שונות של לקוחות – בעיקר בנוגע להסרתם מאותם המאגרים.

בשביל לא להישאר מאחור ולהיחשף לקנסות האדירים
חשוב לוודא כי אתם מבינים לעומק את כללי המשחק החדשים
ואף מטמיעים ומנגישים את השינויים הנחוצים בעסק שלכם בהקדם.
לפרטים נוספים >>> https://bit.ly/2FT02mb

על מנת להבין יותר ולבחון את תאימות העסק שלכם לתקנות
השאירו את הפרטים שלכם כאן או התקשרו ל 072-2221603

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1605 SALES@NTT.CO.IL
//