ניהול אתרי מכירות
ניהול אתרים מכל סוג הוא משימה חיונית שיש לבצע באופן שוטף, ובוודאי שהדבר נכון לגבי אתרי מכירות. יתר על כן, בעוד שבאתרים קטנים ניתן להסתפק בניהול תוכן עצמאי (גם אם הדבר לא בהכרח נכון ומוצדק כלכלית), הרי שבאתרי מכירות התמונה שונה לחלוטין.
כמה מילים על ניהול תוכן באתרי מכירות
אתרי מכירות מהווים עולם בפני עצמו מבחינת כמות התוכן המצויה בהם, כאשר הם מורכבים מעשרות, מאות, אלפים ואפילו עשרות אלפים של עמודים המכילים את פרטיהם של מוצרים שונים. המעקב אחר אתרים אלו וביצוע שינויים נכונים ובזמן, איננו פשוט כלל ומצריך רמה גבוהה מאוד של מחויבות ושל הבנה. אמנם, בעזרת מערכת ניהול תוכן מתקדמת כמו NTT ניתן לנהל כיום גם אתרי מכירות לבד, אולם לעיתים קרובות מגלים הבעלים כי עדיף להעביר את המשימות הטכניות לידיים מקצועיות.
אם ניקח לדוגמא רק סוגיה אחת "קטנה" של ניהול אתרי מכירות, הכנסת התכנים לעמודי המוצרים השונים, נגלה שלא פעם בעלים חסרי ניסיון עושים טעויות שעולות להם ביוקר. כך למשל, על מנת לחסוך בזמן והתעסקות הם פשוט מעתיקים ומדביקים את מפרטי היצרן מהאתר שלו או של היבואן הרשמי, או שהם מעתיקים את התכנים בין עמודי מוצרי דומים ורק משנים במקרה הטוב את שם המוצר. כל זאת, מבלי להבין את ההשלכות שיכולות להיות להעתקות אלו על הקידום של עמודי המוצרים בגוגל, ובלי לעשות שימוש מושכל בכלים העומדים לרשותם – למשל הנחיה למנוע החיפוש של גוגל להתעלם מהטקסט באינדוקס הדף הספציפי.
חשיבותו של ניהול תוכן מקצועי באתר מכירות
הדוגמא שלעיל מצביעה על הבעיה העיקרית שעימה מתמודדים בעלי אתרי מכירות: אין להם זמן, נכונות או עניין לנהל את האתר שלהם ברמה הטכנית, המשימה מתישה אותם, הם מזניחים את האתר בצורות כאלו ואחרות, ומחפשים קיצורי דרך שרק פוגעים בהם. ניהול תוכן מקצועי לאתרי מכירות פותר את הבעיה על הצד הטוב והנכון ביותר: כעת בעלי האתר פנויים לעסוק בעניינים שבאמת חשובים, בוערים ומכניסים עבורם, בין אם מדובר בהתעסקות מול ספקים, תחום השיווק והמכירות, הניהול הפיננסי וכדומה. אנשי המקצוע מורידים לגמרי מכתפיהם את המטלות הטכניות הקשורות בניהול האתר ודואגים לכל מה שצריך: ניהול הטקסטים בדפי המוצרים והמאמרים, ניהול התמונות והסרטונים, הוספה של מוצרים חדשים, ניהול המלאי באתר המכירות וכדומה. כל הפעולות האלו ונוספות נעשות על ידי אנשי מקצוע המכירים את האתר על בוריו, ויודעים לבצע את הפעולות שגם יתרמו על הדרך לקידום האתר בגוגל ולהנעה של הגולשים לפעולה.
מעוניינים בפרטים נוספים על ניהול אתרי מכירות? התקשרו אלינו ונשמח לענות על כל שאלה.