טפסים מקוונים לעוסק מורשה


בתור עוסק מורשה אתה בוודאי כבר לא מגיש קבלות וחשבוניות על גבי ניירת ללקוחותיך, אלא נעזר במדיה הדיגיטלית. ואם אתה עדיין מסתמך על פנקסי חשבוניות פיזיים, כדאי מאוד שתבצע את הצעד המתבקש לעבר העשור השלישי של המאה ה-21. בכל מקרה, חשוב שתדע שכיום ניתן להשתמש במערכת חתימה דיגיטלית ובטפסים מקוונים גם לשורה ארוכה של פעילויות נוספות, שהופכות להרבה יותר יעילות, זמינות, מהירות וחסכוניות.

מה זה בכלל טופס מקוון

טפסים דיגיטליים או טפסים מקוונים הם בדיוק אותם המסמכים שיש לך כרגע במחשב בקובץ וורד או פי.די.אפ. אתה יכול להעלות אותם אל המערכת שלנו שבתוך כמה שניות תהפוך אותם לתצורה של מסמך דיגיטלי, שיש בו בדיוק את אותם השדות כמו בטופס המקורי. מכאן והלאה אפשר למלא את השדות ולחתום על המסמך בלי צורך בניירת, הדפסות, תיוקים ידניים וכדומה. יש לציין כי מלבד הטפסים שכבר יש לך תוכל גם ליצור טפסים חדשים, להוסיף שדות לטפסים קיימים ועוד מגוון אפשרויות.

לדוגמא תוכל לקחת טופס הרשאה לחיוב חשבון ולהפוך אותו לדיגיטלי, ובכך לשלוח אותו ללקוחות שמבצעים הזמנות קבועות, הכל ללא ניירת פיזית כשניתן להעביר את הטופס הדיגיטלי בקלות לבנק או לחברת האשראי. באותו האופן תוכל לפעול לגבי הסכמים שלך מול נותני שירות חיצוניים, מול פרילנסרים שיש לך עימם שיתופי פעולה, להחתים לקוחות על הצעות מחיר ועל הסכמים שונים לקבלת שירות, ועוד.

עם מערכת חתימה דיגיטלית למסמכים של EASYDOC תוכל בקלות רבה גם לפתוח עבור כל פרויקט, שותף או לקוח תיק משלו, ולהכניס כל הגדרה שמסייעת לך לנהל את התיק באופן הנוח ביותר. מעכשיו תוכל לשלוח טפסים דיגיטליים אל הדואר האלקטרוני או אל הטלפון הנייד של הנמען, שימלא ויחתום עליהם בלי צורך להדפיס, כאשר הטופס החתום יעבור ישר למייל שלך ואל התיק שפתחת עבור הלקוח.

מה כל זה נותן לך? 

טפסים דיגיטליים מאפשרים לך לעשות עסקים בצורה הרבה יותר מהירה, נוחה ופשוטה בלי סרבולים מיותרים. עם המערכת שלנו כבר לא תצטרך לשלוח טפסים ולמסור אותם ידנית, להמתין למילוי פרטים וחתימות, או לבצע הדפסות וסריקות, כי כל התהליך מתבצע דרך המחשב או מכל מכשיר נייד.

מדובר בתהליך פשוט וידידותי המציג כל פרט בטופס באופן ברור וקריא, ומאפשר לך לשלוח מכל מקום ובכל זמן טפסים דיגיטליים, מה שנותן גם זמינות גבוהה ולעיתים יתרון מול מתחרים. התנהלות כזו גם מגבירה מאוד את הארגון והסדר במסמכים שלך ואת הקשרים עם לקוחותיך, וחוסכת בהוצאות השנתיות על ציוד משרדי כמו ניירת, דיו וטונרים. כמו כן מדובר בתהליך מאובטח ברמה גבוהה שכן המערכת שלנו מוסיפה קבצים מוצפנים לטפסים, שמאפשרים לדעת את זהות החותמים ולא מאפשרים שינויים במסמכים לאחר שנחתמו. כך אתה עושה צעד חשוב לעבר דיגיטציה של מסמכים שגם משדר ללקוחותיך שאתה עסק רציני הצועד עם הזמן, ואם לא די בכך אתה גם תורם לאיכות הסביבה.

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1605 SALES@NTT.CO.IL
//