קידום אורגני - בחירת מילות חיפוש


בחירת מילות חיפוש

מהן מילות חיפוש "טובות"
כדי לקדם את האתר שלך באינטרנט, חשוב לבחור מילות מפתח (חיפוש) טובות. מילת מפתח תחשב לטובה אם גולשים מרבים להשתמש בה, היא מתארת בצורה טובה את האתר/שרות/מוצר שלך ואין אתרים רבים נוספים המשתמשים בה. ברור שמדובר באידיליה, אבל זו השאיפה.

מילות חיפוש פופולאריות
מילת חיפוש פופולארית היא מילה שמשתמשים בה בהרבה חיפושים, לכן בחירת מילת חיפוש כזו עבור האתר שלכם, תגרום לכך שמספר החשיפות של האתר שלכם יהיה גבוהה יותר. מצד שני ישנה תחרות רבה בין האתרים על מילות חיפוש אלו ולכן יהיה לכם קשה יותר להיות בראש תוצאות החיפוש. לכן חשוב לבחור במילות חיפוש פופולריות בהן לא משתמשים הרבה אתרים נוספים.

להלן קישורים לשני כלים חזקים לבחירת מילות חיפוש

Adwords של Google
כלי מציאת מילות חיפוש של Google. רישמו מילה שנראת לכם מתאימה והכלי יחזיר רשימה עם מילים פופולריות באותו נושא.
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

Overture Keyword Selector Tool
זהו כלי חזק ומצויין, כתבו מילה או ביטוי וראו את מספר הפעמים שאנשים חיפשו אותו.

http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion

איך לשייך מילות חיפוש לאתר שלכם
חשוב מאוד שמילות מפתח אלו יופיעו בתוכן האתר, בכותרת האתר ובתגיות ה"מטה" (meta tags). לשינוי הכותרת הדף ותגיות המטה ראה "מאפייני דף" באתר העזרה של מערכת NTT.
חשוב לשבץ את מילות המפתח באתר בצורה חכמה. ההמלצה היא על מילה אחת לדף, כאשר מילה זו מופיעה בכותרת, בתגיות המטה ובתוכן של הדף.

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1605 SALES@NTT.CO.IL
//