איך לשפר את הקמפיין בפייסבוק
איך לשפר את הקמפיין בפייסבוק ולהמיר יותר גולשים ללקוחות בפחות כסף?
ישנן המון גישות בנוגע לאופן בו נכון לנהל קמפייינים עיסקיים בפייסבוק. אך יחד עם ריבוי הדעות – ישנם מספר מוטיבים יסודיים החוזרים על עצמם בכל פעם. אחד מהמוטיבים האלה הוא השימוש בפיקסל המעקב של פייסבוק.
הפיקסל הוא מקטע קוד שפייסבוק מספק לנו בחינם, אותו נטמיע באתר שלנו. כתוצאה מהתיעוד שמבצע הפיקסל באתר, נוכל לקבל מידע מדויק בנוגע לפעילות הגולשים שהגיעו מקמפיין הפייסבוק: מיקומים גיאוגרפיים, גילאים, מין, ואפילו באילו דפים באתר היו הגולשים.
בעקבות המידע שנקבל מהפיקסל של פייסבוק נוכל לערוך התייעלות איכותית לקמפיינים השונים שאנחנו מריצים, ואף לתכנן אסטרטגיות שיווקיות ומשפכים שונים בהתאם, במטרה להגיע ליותר מכירות, לידים וחשיפה איכותית.
חידוד קהל היעד בפרסום פייסבוק בעזרת הפיקסל:
מכיוון שהפיקסל של פייסבוק אוסף המון נתונים בזמן אמת מהגולשים באתר ומההתנהגות שלהם בו,נוכל לצלול לתוך המאפיינים (מין, מיקום גיאוגרפי, גיל וכו')של הגולשים ולהסיק מכך על מי קהל היעד שיותר סביר שיומר ללקוחות.
בניית רשימת REMARKETING
בנוסף - ישנה אופציה לבנות רשימת REMARKETING (פרסום חוזר) איתו תוכלו לבנות מודעות ייחודיות לגולשים שכבר ביקרו באתר, ולעודד אותם לחזור אליו (באמצעות דיל מיוחד להם, לדוגמא)
בניית רשימת LOOK ALIKE AUDIENCE
יש רכישות לידים באתר שלכם? הפיקסל של פייסבוק יודע לבנות רשימת "LOOK ALIKE": אנשים שדומים לקהל האידאלי לכם. בניית רשימת LOOK ALIKE תעזור לכם למקד את הפרסום לאנשים שיותר סביר שיבצעו רכישה הרשמה באתר שלכם - ובכך להגדיל את הרווח מהפרסום.
שיפור האתר למקסימום מכירות
כשמדובר בפרסום בפייסבוק ובאינטרנט בכלל הדף אליו יגיעו הגולשים הוא בעצם האלטרנטיבה הדיגיטלית ל-PITCH המכירות הראשוני שבעבר היה מועבר בתקשורת חזותית עם הלקוח. לכן חשוב לוודא שהאתר שלכם נראה מעולה, ומשדר את המסר הנכון.
חידוד המסרים באתר
כמו שאנשי מכירות מעולים תמיד מחפשים דרך לשפר את אופן המכירה כך מומלץ לעשות גם דרך התוכן שבאתר. חדדו מסרים, עדכנו אותם ובדקו איך התוכן יכול לעורר יותר רגש שיניע אותם לפעולה שאתם רוצים שהם יעשו.
צריכים עזרה נוספת בניהול קמפיינים בפייסבוק? אל תהססו ליצור איתנו קשר - ונבדוק איך נוכל לעזור.
בהצלחה!