מערכת ניהול לידים / ניהול מכירות
מערכת ניהול לידים שמרכזת את כלל הלידים מאפיקי השיווק השונים
* ליד הינו מתעניין שיוצר קשר עם החברה
כמה נקודות שיסייעו לך לשפר את מחזור המכירות שלך בעבודה עם מערכת ניהול לידים:
-
היבט תפעולי
-
אוטומציה וחסכון בזמן תפעול - לידים נכנסים מהקמפיינים והאתר ישירות למערכת ניהול מסודרת
-
רישום שלם - מאפשר מעקב מדויק אחר כלל הפניות והמתעניינים, מתעניינים לא הולכים לאיבוד
-
הקצאת מתעניינים לאנשי מכירות בלחיצת כפתור
-
ניהול מכירות פתוחות
-
פוקוס על מכירות במחזור גבוה לפני סגירה
-
תיעוד משימות ותקשורות מול לקוחות
-
שליחת דוא"ל ישירות דרך מערכת הניהול
-
שליחת סמס למתעניינים ישירות דרך מערכת הניהול
-
-
היבט ניהולי - דוחות פרקטיים שמאפשר להבין את מצב המכירותניטור עבודת הקידום וכמות הלידים שמגיעים מכל אפיק שיווקי
-
הבנה של אחוזי הסגירה עפ"י מקורות הגעה שונים / קמפיינים שונים
-
הבנה של אחוזי הסגירה עפ"י אנשי מכירות
-
סייקל מכירה - הבנה של תהליך המכירה והזמן שלוקח לבצע סגירות
-
ניתוח שלבי המכירה והבנת צפי המכירות בהתאם לכך
-
הבנה של איכות הלידים עפ"י המקורות השונים והקצאת משאבים בהתאם
-
שורה תחתונה.
מערכת ניהול הלידים מאפשרת לתפעל את המכירות בצורה טובה יותר,
להגדיל את מחזור המכירה
ולשפר את הוצאות השיווק בהתאם.