מהו UPSLAE?
עולם השיווק הוא עולם המלא במושגים ומונחים ותעיד על כך העובדה כי ניתן לעשות תואר שלם בשיווק במשך שלוש שנים. ואתם יודעים מה? גם לאחר שלוש השנים הללו אנחנו מבטיחים לכם כי יהיה לכם עוד הרבה מה ללמוד על נושא השיווק. ככל שתלמדו יותר חומר תאורטי כך תוכלו ליישם אותו בצורה יותר טובה בעסק שלכם.
מהו UPSLAE?
אין זה משנה אם אתם שכירים בתחום השיווק או בעלי עסקים ישנם מספר מושגים אשר אתם חייבים להכיר. אחד מאותם מושגים בעלי משמעות עצומה הוא UPSALE. מהשם ניתן להבין כי הדבר קשור למכירה של מוצר מסוים, אך לא סתם מכירה כי עם הגדלת המכירה מהמוצר הבסיסי שבו הלקוח מעוניין. נאמר כי יש לכם לקוח המעוניין לקנות סמארטפון זול, ב-UPSALE ננסה למכור לו סמארטפון יקר יותר וטוב יותר. כך אם נבצע UPSALE בצורה חכמה אנחנו יכולים להגדיל את המכירות לכל לקוח ולהרוויח הרבה יותר על כל לקוח.
מהו CROSSSALE?
עולם השיווק הוא משמעותי ביותר לכל עסק, באמצעות שיווק נכון אנחנו יכולים להגדיל את המכירות של העסק שלנו ולהגיע ללקוחות חדשים וזהו דבר בעל ערך עצום. כפי שקיים מושג ה-UPSALE, כך קיים מושג ה-CROSSSALE. המשמעות של CROSSSALE היא שכאשר מגיע אלינו לקוח חדש המעוניין במוצר מסוים אנחנו ננסה למכור לו מוצר משלים למוצר שלנו. אם ניקח שוב את דוגמת הסמארטפון, אזי במקרה כזה ננסה למכור ללקוח מטען או כיסוי לסמארטפון. CROSSSALE הינה גם דרך להגדיל את מכירות העסק וכל מנהל או איש שיווק חייב להכיר שיטה זאת ולהבין כי מוצרים משלימים הינם הבסיס לעשיית עסקים.
מה המשמעות של מושגים אלו בעולם הדיגיטלי?
היתרון של העולם הדיגיטלי אל מול העולם הישן היא העובדה כי הכול מדיד בעולם זה וישנם נתונים ברורים על פעילותם של החנויות המקוונות. כך ניתן לראות על פי מחקרים רבים שנעשו בתחום שהאפקטיביות של UPSALE בעולם הדיגיטלי היא הרבה יותר גבוהה מהאפקטיביות של CROSSASLE. כמובן שעסק מסוים בעל מאפיינים ספציפיים יכול לקבל נתח מכירות יותר גדולות מ-CROSSSALE אך ניתן לומר בפה מלא כי הלחם והחמאה של רוב החנויות המקוונות נמצא בתחום ה-UPSALE.
התאימו את החנות שלכם לנתונים אלו
אם יש לכם חנות מקוונת באינטרנט אתם צריכים להתאים אותה לעובדה כי רוב המכירות הנוספות מגיעות מתחום ה-UPSALE. כך לדוגמא כאשר לקוח מכניס מוצר מסוים לעגלת הקניות אתם יכולים להציע לו מוצר משלים. כמובן שבעולם הדיגיטלי כל מכירה צריכה להיות מבוססת על נתונים קשיחים. כך לדוגמא בדקו מה הם המוצרים הכי נמכרים ואותם הציעו, לצד זאת ניתן לבדוק איזה זוגות מוצרים קונים בדרך כלל וכך להגיע להגדיל את המכירות. לצד זאת זכרו כי אסור להעמיס על הלקוחות יותר מדי וחושב להתמקד בסגירת העסקה הראשונה שבה היה הלקוח מעוניין צריכים עזרה נוספת? לכל שאלה ולהתלבטות אתם מוזמנים לדבר איתנו! צרו קשר.