בניית אתרים לעסקים
בניית אתרים לעסקים
לא ניתן להתווכח יותר מידי על העובדה שבניית אתרים לעסקים – היא נושא חשוב. כל בעל עסק שמכבד את עצמו ומעוניין ליצור חשיפה גדולה יותר ללקוחות חדשים, חייב לקיים גם נוכחות דיגיטלית ברשת ע"י אתר ברמה גבוהה ואיכותית, שיספק ללקוחות מידע בקשר לפעילות החברה (שירותים ומוצרים) ויאפשר להם ליצור אתכם קשר. אז איך בונים אתר עסקי מוצלח ומה הם הדברים שכדאי לשים לב אליהם רגע לפני שאנחנו בונים את האתר?
מאתר עסקי לאתר תדמיתי
יש כמה סוגים של אתרים עסקיים, אבל אנחנו נמקד היום באחד – באתר תדמית. לפני שנתחיל להסביר מהו אתר תדמיתי, חשוב להבין קודם כל, שאתר תדמית הוא לא עוד אתר רגיל אליו אנשים נכנסים כדי לקרוא תכנים להנאתם. לאתר תדמיתי יש מטרה אחת ברורה – לחזק את המותג שלכם ולבסס את התדמית שלכם אל מול הלקוח. איך עושים זאת? ע"י שיווק ותכנון מוצלח של האתר. באתר תדמית, כל חלק וחלק באתר – החל מהעיצוב ועד התכנים שמועלים לתוכו, הוא בעצם שיווקי ונועד לספק ללקוחות כמה שיותר פרטים ומידע, שיגרום להם להתעניין דווקא בשירות שלכם. אתר התדמית לא כולל בתוכו חנות און-ליין של המוצרים שלכם ומתמקד רק בהצגת ותיאור המותג ובשיווק העסק שלכם. לכן, חשוב שהאתר התדמיתי שאתם בוחרים לבנות יתקשר עם המותג של העסק שלכם באופן ישיר ואפילו יחזק אותו ובכך יגרום ללקוחות להתעניין במותג ובשירות שלכם. בנוסף, בניית אתר תדמית אינה דורשת ידע מיוחד בתכנות או בעיצוב – אלא רק ממשק חינמי ונוח לתפעול, שדרכו ניתן לבנות את האתר – מה שהופך אותו לאידיאלי לעסקים קטנים, שלרובם הגדול אין תקציב גדול לבניית אתר בתשלום. לכן, לרוב כשמדברים על בניית אתרים לעסקים קטנים – אתר תדמית ככל הנראה ייתפס בתור האופציה הטובה ואידאלית ביותר.
אתר תדמית – דגשים חשובים
בבניית אתרים לעסקים וספציפית בבניית אתר תדמית לעסק שלכם, יש כמה דגשים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. קודם כל, כדאי לוודא שעיצוב האתר (החל מהצבעים, התמונות השונות והלוגו) מתקשרים עם המותג שלכם בצורה כשזו שברגע שהלקוחות שלכם ייכנסו לאתר, הם יוכלו לזהות אתכם על פי העיצוב. דבר נוסף שכדאי לשים עליו את אצבע, הוא עמודי התוכן השונים שיופיעו באתרכם; באתר תדמית רצוי לספק כמה שיותר מידע ופרטים ללקוחות שלכם, על מנת להעביר להם את התחושה שמדובר בעסק מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. העמודים החשובים ביותר באתר תדמיתי הם ככל הנראה עמוד הבית (רושם ראשוני), אודות החברה (היכרות אישית וניסיון מקצועי), פירוט השירות והמוצרים, בלוג (שכולל בתוכו מאמרים שונים בתחום השירות שלכם) וכמובן – דף צור קשר דרכו יוכלו הלקוחות ליצור אתכם קשר לאחר שביקרו באתר. תכנון נכון של האתר רגע לפני בנייתו, יכול לעזור לכם לבנות אתר תדמיתי באיכות גבוהה ומרשימה.
מעוניינים בבניית אתרים לעסקים? הרימו טלפון אלינו עוד היום!