גוגל נותנת כלי חשוב ויעיל שנקרא "הכלי לתכנון מילות מפתח של Google AdWords" (כמה יצירתי..)
הכלי במקור פותח עבור אתרים שרוצים לבצע קמפיין מודעות ממומנות בגוגל, אבל בהחלט שימושי גם לקידום אורגני.

בעזרת הכלי הזה אפשר לבחון ביטויי חיפוש ולקבל עליהם מידע חשוב, כגון:

  • כמה חיפושים יש לביטוי בחודש
  • מה התחרות על הביטוי הזה
  • רעיונות למילות מפתח
  • רעיונות לקבוצת מודעות
  • אילו ביטויים דומים אנשים מחפשים וכמה חיפושים יש לביטויים אלו
  • כמה עולה קליק בקמפיין ממומן (כביטוי נוסף לרמת התחרות בתחום)
  • ועוד

איך זה עובד?

  1. נכנסים ללינק הזה - http://adwords.google.co.il/KeywordPlanner
  2. ייתכן שתידרשו להכניס את כתובת הג'ימייל שלכם וסיסמא
  3. לחצו על "היכנס ל- " AdWords>
  4. חפש מילות מפתח ורעיונות לקבוצת מודעות >
  5. מכניסים את ביטויי החיפוש בקוביה הראשונה (ניתן להכניס יותר מאחד) >
  6. מזינים את כתובת האתר >
  7. לוחצים על "קבל רעיונות" >
  8. בטאב מתחת לגרפים לוחצים על "רעיונות למילות מפתח"

 

האם מידע זה היה שימושי?