פרסום בגוגל ADWORDS 

 

שתי סיבות טובות למה לפרסם בגוגל
1. מחפשים אותך...ואתה לא שם!
2. מחפשים אותך...והמתחרה כן שם
!

 

 

מה זה אומר "פרסום בגוגל"?

1. להיות זמין וגלוי עבור לקוחות פוטנציאליים כאשר אלו מחפשים אותך!

2. להיות בשליטה מלאה על:

  • קהל יעד רלוונטי – גולשים המחפשים מוצר או שירות רלוונטי רואים אותך בקלות!
  • מיקום - היכן יופיע הפרסום (ישראל, ארה"ב וכו'...)
  • תקציב – כמה כסף נשקיע בחודש (גוגל לא יחייב אותנו מעל מה שהגדרנו לו)
  • תוכן – קביעת מודעות טקסט (או תמונה).
  • משך זמן הפרסום – ניתן להגדיר פרק זמן אשר בסופו הקמפיין אוטומטית יורד מהאוויר.

.

אז איך זה עובד למעשה?

ישנם מספר שלבים שיש לעבור ע"מ להתחיל את הקמפיין שלנו בגוגל:

  1. חקר הענף הרלוונטי: הכרת מתחרים עיקריים, לימוד התנהגות המפרסמים בענף.
  2. יצירת מודעות טקסט שיופיעו בדף תוצאות החיפוש של גוגל.
  3. בחירת מילות חיפוש אשר יעלו את המודעות שלנו.
  4. קביעת תקציב חודשי.

 

דוגמא:

גולש מקליד בגוגל את מושג החיפוש "רכיבת סוסים", ורואה את המודעה שהכנו מראש, כזו שמתאימה למילת החיפוש. אם יקליק אליה – אז יגיע לאתר שלנו (ורק אז נחוייב ע"י גוגל בגין קליק אחד).

                                                                       

על מה ואיך משלמים?

תשלום עבור קליקים בלבד!
רק כאשר לקוח פוטנציאלי לחץ על המודעה אנו משלמים לגוגל. כלומר, כאשר גולש מחפש ולא לוחץ על מודעה שלנו – לא משלמים! באופן זה למעשה תקציב הפרסום יוצא רק על אלו שממש נכנסו לאתר!
לאחר שגולש לחץ על המודעה אנו נחויב ע"י גוגל בגין קליק אחד.
התשלום בכרטיס אשראי ישירות לגוגל.

כמה זה עולה לנו ?

אנו בשליטה מלאה על גובה תקציב הפרסום שנרצה להשקיע.

אפשר לשנות את התקציב בכל עת, כך שאם יש חודש חזק במיוחד (למשל מבחינת עונתיות / או מבצע כלשהו) – יש אפשרות להגדיל תקציב וכך גם חשיפה!

איפה מופיעה מודעת הטקסט?
באיזור "קישורים ממומנים"

 

 

 

דוחות 

  1. אחת לחודש (או שבוע) תקבל דו"ח מלא על פעילות הפרסום. הדו"ח מסביר בדיוק אילו מילות חיפוש עבדו הכי טוב עבורך, ואילו מודעות הניבו תוצאות רצויות. לאחר קבלת הדו"ח אנו מסיקים מסקנות ומייעלים את הקמפיין.
  2. שם משתמש וסיסמא ינתנו ללקוח אשר מעוניין לעקוב אחר הקמפיין און ליין.

 

 כדי להתחיל מסע פרסום בגוגל ADWORDS - צור קשר איתנו!

האם מידע זה היה שימושי?