חשוב!
שימו לב, תיבות דואר אילו אינן מיועדות לעבודה שוטפת, היות והן קטנות באופן יחסי.
השימוש בהם הוא ל"החזיק" את הדואר האלקטרוני באופן זמני עד למשיכתו ע"י תוכנה כגון Outlook
ולא לשימוש בתיבת WEB כגון GMAIL.
סדר הפעולות:
1. פתח את outlook
2. בסרגל כלים העליון, לחץ "כלים" >> לחץ, "חשבונות דואר אלקטרוני" >>
3. בחשבונות דואר אלקטרוני, בחר "הוסף חשבון דואר אלקטרוני חדש" >> לחץ הבא>>
4. בסוגי שרתים, בחר "Pop3" >> לחץ הבא >>
מלא את הפרטים הבאים:
פרטי משתמש
א. השם שלך: יוצג בעת שליחת דואר בשדה "מאת"
ב. כתובת דואר אלקטרוני: יוצג למקבל שהדואר יצא מהכתובת שתרשם כאן
שרתים (server)
א. שרת יוצא: Mail.domain_name
ב. שרת נכנס: Mail.domain_name
הסבר: ".Mail" הוא החלק הקבוע ואחריו צריך להופיע הדומיין שלכם כולל סיומת הדומיין
(.com , .org , .co.il או כ"א אחר).
לדוגמא, את הדומיין ntt.co.il נגדיר כ: "mail.ntt.co.il"
פרטי כניסה (login detail)
א. שם אימייל מלא (דוגמא: aviram@betagroup.co.il)
ב. סיסמא עפ"י מה שניתן
הגדרות נוספות
א. לחץ הגדרות נוספות >> בחר בלשונית שרת יוצא >>
ב. סמן את "שרת הדואר היוצא שלי (SMTP) מחייב אימות" >> לחץ אישור
ג. בחר בלשונית "מתקדם" >> שנה את המספר שכתוב ליד "שרת יוצא (SMTP)" מ-25 ל-587.
בדוק את תקינות התיבה
א. לחץ "בדיקת הגדרות חשבון..."
כל השורות צריכות להיות מסומנות בחיווי תקין. במידה ויש חיווי שגיאה על אחת השורות בצע שוב את שלבים 1-8.
ב. לחץ הבא >> (לחץ) סיום