קידום אורגני - השמה במנועי חיפוש


השמה במנועי חיפוש - הסבר

מהי רשימת האינדקסים
בדף זה ריכזנו עבורכם רשימה מקיפה של מנועי החיפוש והאינדקסים בישראל.
המטרה להרשם לכל האינדקסים וכך ליצור קישורים רבים ככל שניתן לאתר שלכם.
יש להשתמש ברשימה רק לאחר שהכנסתם תוכן כלשהו לאתר. אתר ריק מתוכן לא יקודם בGoogle וכנראה יורד מחלק מהאינדקסים.

למה צריך רשימת אינדקסים
מנועי חיפוש רבים כגון Google מדרגים את האתרים ע"פ שני קריטריונים.
1. האם התוכן באתר רלוונטי למילת החיפוש של הגולש.
לדוגמא: אם הגולש ב Google חיפש "ספות", Google יבדוק האם האתר שלכם מספק תוכן על ספות.
Google יציג רק אתרים שהתוכן שלהם קשור לחיפוש.
2. Google צריך להחליט בין כל האתרים שהתוכן שלהם מתאים למילת החיפוש מי יהיה קודם.
הקרטריון השני לקידום האתר הוא כמות הקישורים שמפנים לאתר שלכם מאתרים אחרים. ההנחה היא שאם באתר שלכם יש תוכן טוב ורלונטי אז אתרים אחרים יפנו אליו את הגולשים שלהם.
ככל שיהיו יותר קישורים איכותיים לאתר שלכם כך הוא יקודם במנועי החיפוש.

יש חשיבות רבה גם לדף שמפנה את הקישור, ככל שדף זה במיקום גבוהה יותר בGoogle כך המשקל ש Google יתן לאתר שלכם גבוהה יותר.

 

 

שם האתר.
כתובת האתר.  לדוגמא: www.ntt.co.il
תיאור קצר של האתר, האינדקסים המרכזיים בישראל:  MSN, Walla ,Nana ,Tapuz וכו' דורשים תיאור אוביקטיבי וקצר. בעוד שבאינדקסים אחרים ניתן לרשום תיאור ארוך ושיווקי. כמו כן ניתן לעשות שימוש בשירותי החלפת קישורים
מילות חיפוש, רשימה של מילים שגולשים צפויים להכניס לאינדקס, כדי למצוא אתר בתחום שלכם.
עליכם ליצור שתי רשימות, אחת מופרדת בפסיקים ואחת ברווחים, מפני שאינדקסים שונים דורשים לקבל את מילות החיפוש באופן שונה.
הסבר על בחירת מילות חיפוש >>
אנגלית, כדאי לכתוב את כל הפרטים שוב גם באנגלית.
 
   

 

 

נפגש לקפה?

אם אתם בדרך לפרויקט דיגיטלי ורוצים לעבוד עם מקצוענים, צרו איתנו קשר

072.222.1605 SALES@NTT.CO.IL
//